Wednesday, May 19, 2010

APA ITU PROJEK COPYCAT ???

Salam mesra kawan - kawan. Agak lama tak bertemu di dunia blogger ni. Maaflah, kesibukan yang melampau membuatkan saya terpaksa melupakan seketika dunia kegemaran saya ini. Sekarang dah kurang sikit kesibukannya, bolehlah saya meneruskan aktiviti kesukaan saya ini dan bertemu kawan - kawan maya saya. Siapa lagi kalau bukan kawan - kawan tersayang...

Kali ni saya nak kongsi pengetahuan dengan kawan - kawan tentang Projek Copycat. Apa bendanya Projek Copycat tuh ? Dulu - dulu ada jugak saya dengar tapi tak ada orang nak terangkan pada saya pun. Takut jugak nak masuk, takut duit habis. Sekarang ni bila dah jadi ahli worldwellness yang memasarkan produk RxWater dan RxLite yang tengah top tu, baru saya faham. Ini yang saya nak terangkan pada kawan - kawan nih.

Apa itu Projek Copycat ? Projek Copycat bertujuan memudahkan anda mencapai pendapatan lumayan melalui satu evolusi pelan pendapatan tradisional MLM. Di bawah Projek Copycat, ahli tidak perlu menjual, malah modal yang anda keluarkan adalah khas untuk kegunaan anda sendiri sahaja!

Atas dasar itulah Projek Copycat digelar sebagai “Projek Menghasilkan Pengguna Jutawan”.

Secara ringkasnya, Projek Copycat mempunyai 3 langkah sahaja:

1. Beli, atau labur serendah RM198 sebulan (kalau ada orang bawah dah free dah)
2. Guna produk yang anda beli
3. Kongsi dengan bakal pengguna lain (7 orang)

Ahli – ahli hanya perlu menggunakan salah satu daripada 8 Pakej Copycat dengan kos serendah RM198 sahaja sebulan. Kos yang rendah ini memudahkan pengguna membuat pembelian setiap bulan, hanya untuk kegunaan diri sendiri.


*Projek Copycat bernaung di bawah syarikat WorldWellness Network dan disahkan oleh Kementerian Perdagangan Dalam Negeri

Pada bulan pertama, sekiranya kawan - kawan dapat cari 7 kawan yang lain jadi ahli dan beli produk berharga RM 198, anda akan dapat RM 350. Maknanya, anda boleh dapat produk dengan percuma sahaja pada bulan - bulan seterusnya. Sekiranya 7 kawan anda dapat mencari 7 kawan yang lain, anda akan menjana pendapatan yang lumayan. Tapi tak payahlah tengok yang puluh - puluh ribu tu. Kalau dapat seribu dua sebulan pun dah syukur dah sebab modalnya pun RM 198 je.

Kalau kawan - kawan berminat dan nak cuba, bolehlah daftar online di http://worldeboom.worldwellness.com.my . Daftar ahli ( RM 9.90 ) + produk copycat ( RxLite / Rxtra / Colostra ) + web sendiri ( RM 20 setahun ). Kalau ada yang tak faham email ke suterawangi@gmail.com
Ok kawan - kawan, masa untuk mengundur diri. Selamat mencuba dan selamat berjaya.....



0 Comments:

Post a Comment