Thursday, May 6, 2010

KURUSKAN BADAN, GEMUKKAN POKET.

Salam mesra kawan - kawan. Wah wah... selepas habis pantang ni saya asyik bercerita pasal kecantikan dan merawat badan je. Mesti ada yang boring bacakan. Tapi tak pe lah, saya sekadar nak berkongsi dengan kawan - kawan. Dulu memang tak ada kesedaran diri, tapi bila dah berada di alam 30-an ni rasa perlu buat sesuatulah. Dulu - dulu badan bergetah lagi, sekarang getahnya dah kurang. Masa muda badan kurus je tapi bila dah jadi mak orang dengan anak berderet - deret, badan naik macam di pam - pam. Oh tidak ! Kena lakukan sesuatu sebelum badan terperangkap dalam kegemukan dan susah untuk menguruskannya semula.

Baru - baru ni ada kawan rekemen saya dengan satu produk menguruskan badan yang tengah meletup - letup di pasaran. Pernah dengar RxLite yang ramuannya dicipta khas oleh doktor perubatan? Apa kelainannya jika dibandingkan dengan produk kuruskan badan yang lain ? Mengapa ianya begitu hangat sekarang ? Kawan saya tu kata RxLite ni mempunyai rasa koko. Hanya bancuh dengan secawan air dan minum dua kali sehari. Ia mengandungi Garcinia Cambogia yang bertindak sebagai penghalang rasa lapar semulajadi beserta L-Carnitine yang membantu menghilangkan lemak dengan meningkatkan kekuatan otot, tenaga dan kecekapan pembakaran lema. Formula khas DND Fiber pula membantu kita rasa kenyang selepas minum secawan koko RxLite! Jadi kita tak payah paksa diri kita untuk berlapar.

Sudahlah mudah, lazat dan berkesan, boleh buat duit pulak tu !. Kawan saya kata modalnya sangat minima, tak perlu menjual ( kita guna sendiri ) dan kemudian ceritakan kehebatan produk ini pada kawan kita. Senang, kan ? Ini yang buat saya nak cuba sangat ni. Dahlah dapat kurus, boleh buat duit pulak tu. Tak sabar - sabar saya nak isi borang. Kalau kawan - kawan nak kurus dan ' berwang' bolehlah email kat saya no. hphone kawan - kawan ke suterawangi@gmail.com.

Jom kawan - kawan. Jom kita kuruskan badan dan gemukkan poket kita dengan cara senang dan sedap. Jangan fikir - fikir lagi. Lambat nanti kita ketinggalan kerana ianya sedang meletup - letup di pasaran. Ayuh kita !!!


* klik 2 kali untuk pembesaran.

0 Comments:

Post a Comment