Friday, February 19, 2010

Bagaimana Hendak Menjadi Kaya ?

Salam mesra kawan - kawan. Selamat bertemu kembali. Pada entry saya yang lepas, saya menceritakan tentang kejayaan dua orang rakan saya dalam dunia perniagaan. Kejayaan mereka telah menjadi pendorong kepada saya untuk memajukan diri sendiri dan bergerak selangkah ke hadapan. Tapi bagaimana nak mula yea ? Siapa nak ajar saya ? Kalau pergi ke seminar-seminar perniagaan atau motivasi, RM 400 - RM 500 dah tentu lebur sebagai bayaran. Belum modal buat bisnes lagi. Ah, cari kat internet jelah, mudah - mudahan boleh dapat yang harga berpatutan.

Sebelum tu saya nak beritahu kawan - kawan, siapa role - model saya. Dah tentulah Irfan Khairi, anak muda yang telah menjadi jutawan pada usia 25 tahun. Saya juga meminati pakar perunding motivasi Dato' Dr. Fadzilah Kamsah, Azizi Ali, Chef Li dan mereka - mereka yang telahpun menjadi jutawan dan berjaya dalam bidang masing - masing.

Setelah saya mengikuti blog Irfan Khairi, saya dapati beliau telah banyak menghasilkan ebook terutamanya rahsia - rahsia kejayaan beliau. Salah satu ebook yang terlaris adalah Mentor Jutawan iaitu rahsia, minda, strategi dan teknik 8 Mentor Jutawan Malaysia. Siapa 8 Mentor Jutawan tu ???

8 Mentor jutawan tu ialah :-

1 ) Dato' Dr. Fadzilah Kamsah - Mentor kepada mentor iaitu seorang pakar motivasi yang tak perlu diperkenalkan lagi.

2 ) Azizi Ali - Jurulatih Jutawan - Pakar kewangan no. 1 Malaysia dan penulis buku terkenal.

3 ) Chef Li ( Dato' Dr. Rusly ) - Jutawan senyap dalam bidang masakan. Beliau memulakan perniagaan gerai dan berhenti kerja sebagai pegawai bank bergaji besar sehingga dikritik hebat oleh keluarga dan kenalan.

4 ) Dato' Dr. Azman Ching ( Jutawan MLM ) yang akan mendedahkan rahsia menjadi jutawan MLM dengan lebih 250000 orang downline.

5 ) Billi Lim - Jutawan Berani Gagal - penulis dan speaker yang terkenal memberi fokus bahawa kegagalan adalah sebagai satu batu loncatan untuk berjaya.

6 ) Dato' Hussamuddin - Pengasas Kumpulan Karangkraf - beliau bermula dengan kedai majalah kecil kepada penerbit terbesar di Malaysia.

7 ) Abang Abu - Usahawan/ motivator/jutawan dari Singapura. Mengalami satu kemalangan ngeri yang meragut nyawa ibu bapanya dan hampir meragut nyawanya juga. Telah bangun dan menentang arus serta menjadi jutawan pada umur 26 tahun.

8 ) Irfan Khairi - Jutawan Internet. Pernah bekerja sebagai tukang cuci pasaraya dan tandas selama dua tahun untuk mengumpul wang membeli buku motivasi dan ceramah motivasi.

Setiap ikon jutawan yang berkongsikan ilmu di dalam ebook ini telah terbukti kejayaan mereka di mata masyarakat. Strategi - strategi yang mereka gunakan adalah strategi - strategi jutawan seluruh dunia, bermula daripada zero, sehingga menjadi hero.

Saya syorkan pada kawan - kawan agar memiliki ebook ini. Pada saya semua orang yang ingin berjaya dan mengubah hidup, perlu memiliki ebook ini. Harganya pun berpatutan, cuma RM 40 sahaja. Kalau RM 40 tu kita isi minyak kereta, cuma boleh bertahan 2,3 hari sahaja. Kalau pergi kedai runcit pun, RM 40 tu hanya dapat beli barang yang kecil - kecil sahaja. Kalau buat beli rokok, lagi habis jadi abu sahaja. Kalau Irfan Khairi sanggup cuci tandas selama 2 tahun untuk mengumpul wang membeli buku motivasi, mengapa tidak kita, lelap mata sahajalah RM 40 untuk membeli ebook yang tidak ternilai harganya ini kerana pulangannya sangat berbaloi - baloi.

Kata Irfan Khairi, "Kejayaan adalah berjangkit". Kalau kita nak berjaya, kita perlu ikut apa yang orang - orang yang telah berjaya lakukan dan kita juga akan turut mencapai kejayaan. Bak kata orang, kalau kita berkawan dengan tukang besi, percikan apinya akan kena juga pada kita. Lebih baik kita berkawan dengan mentor - mentor jutawan ni. Sekurang - kurangnya aura
' kejutawanan ' ( ada ke perkataan ni ? ) akan terkena juga kepada kita. Jom kawan - kawan. Jom kita jadikan mentor - mentor jutawan ni sebagai idola kita dengan memiliki ebook Mentor Jutawan. Jom..... Klik link di bawah...
Pelajari Minda, Strategi dan Teknik Kekayaan 8 Ikon Jutawan Malaysia!
Kini, ikon usahawan Jutawan, Jurulatih Jutawan, Jutawan MLM, Jutawan Senyap, Jutawan Berani Gagal dan Jutawan Internet mendedahkan strategi SEBENAR DAN SATU-SATUNYA CARA bagaimana ANDA boleh mencapai kejayaan dalam bidang kewangan dengan cepat!

0 Comments:

Post a Comment